Blogger

Translate This Blog

2013年9月6日星期五

陳蟹




與友人陳生閒聊。

「最近有咩搞作呀?」我問。

「無呀,諗住係深圳搞檔生意。」陳生答。

「賣野呀?」

「係呀。」

「賣咩呀?」我好奇。

「賣蟹。」陳生答。

我愕然。

蟹?

但想起荃灣街頭,有賣大閘蟹的店舖,大閘蟹被水草綑著,一隻隻放在透明冰箱裏,卻又明碼實價。現在香港的花膠也可以「炒」,無奇不有,投資蟹,不行嗎?

賣蟹,收人民幣,強!

「犀利喎,街舖黎架?」我讚嘆道。

「係呀。」陳生沉著道。

陳生果然胸有成竹。內地人信香港貨,難道香港的大閘蟹,比陽澄湖的,更具信心保證?看通這條財路,陳生果然天生生意人頭腦。

「點解夠膽投資既?」我問。

「無呀,間舖我表妹做開,佢入D貨靚,人介紹人,做左班熟客返來。」陳生仍舊沉著道。

原來已經有人!

業務已開拓了,所謂「食正條水」,怪不得那麼胸有成竹。

聽到D蟹靚,忍不住道:「喂,惦呀!得閒攞D落黎打邊爐,益吓兄弟喎!」

陳生譁然道:「打邊爐?點打呀?黐線!」

大閘蟹不可以打邊爐嗎,我解釋:「蒸好食,但打邊爐未試過。」

陳生道:「黐線!邊有人攞隻鞋黎打邊爐!」

我奇怪道:「鞋?唔係蟹咩?」

陳生道:「X,鞋呀!」

噢,沒口福了。



沒有留言:

發佈留言

Stat Counter


View My Stats

搜尋此網誌